Fava Pedroza, P. A., Velarde Mendívil, A. T., y Salgado Beltrán, L.

86

Vol. 7, núm. 19 / enero abril del 2022 DOI: https://doi.org/10.36791/tcg.v7i19.134

Pp. 68-87

Mertens, D. (2009). Research and evaluation in education and psychology: Integrating diversity with quantitative, qualitative, and mixed methods ( 3ª ed.). Thousand Oaks, USA: Sage.

Molina, J. A. (2015). Recorrido por dos ámbitos identitarios: universidad y ciberespacio. Revista Lasallista de Investigación, 12 (2), 204-214. http://www.scielo.org.co/pdf/rlsi/v12n2/v12n2a21.pdf

Moor, L. (2007). The Rise of the Brands (1ª ed.). New York, USA: Berg Publishers.

Morley, I. E. (1982). Henri Tajfel's Human Groups and Social Categories. British Journal of Social Psychology (21), 189-201.

https://doi.org/10.1111/j.2044-8309.1982.tb00540.x

Osterman, K. (2000). Students'need for belonging in the school community. Review of Educational Research, 70 (3), 323-367.

https://doi.org/10.3102/00346543070003323

Pastor, F. (2003). Técnico en Publicidad (1ª ed.). Madrid, España: Cultural S.A. de Ediciones.

Pérez, A., y Rodríguez, I. (2014). Identidad, imagen y reputación de la empresa: integración de propuestas teóricas para una gestión exitosa. Cuadernos de Gestión, 14 (1), 97-126.

http://www.redalyc.org/articulo.oa?id=274330593005 Phillips, J., Roundtree, R., y Kim, D. (2014). Mind,

body, or spirit? An exploration of customer motivations to purchase university licensed merchandise. Sport, Business and Management: An International Journal, 4 (1), 71-87. https://doi.org/10.1108/SBM-08-2011-0069

Pintado, T., y Sánchez, J. (2013). Imagen Corporativa. Influencia en la gestión empresarial (2 ed.). Madrid, España: ESIC.

http://sgfm.elcorteingles.es/SGFM/dctm/MEDIA01/20

1305/16/00106524422844_1_.pdf

Puga, M. C., Peschard, J., y Castro, T. (2007). Hacia la Sociología (4 ed.). México: Pearson. http://fcaenlinea.unam.mx/anexos/1141/1141_Hacia_la

_sociologia.pdf

Ramírez, C., y Puerta, K. (2016). Identificación de factores motivantes de compra en tiendas universitarias: el caso de la Universidad Nacional de Colombia- sede Medellín. Revista CEA, 2 (4), 89-99. https://doi.org/10.22430/24223182.174

Ramírez, J. I., y Gochicoa, E. F. (2010). Imagen corporativa: ventaja competitiva para las organizaciones PYME. Ciencia Administrativa,

2010 (1), 1-8.

https://www.uv.mx/iiesca/files/2012/10/SUMARIO201

0-1.pdf

Rubio, N., Villaseñor, N., y Oubiña, J. (2015). Consumer identification with store brands. BRQ Business Research Quarterly, 18 (2), 111-126. https://doi.org/10.1016/j.brq.2014.03.004

Sayago, Z. B., Chacón, M. A., y Rojas, M. E. (2008). Construcción de la identidad profesional docente en estudiantes universitarios. Educere. La Revista Venezolana de Educación, 12 (42), 551-561. http://www.redalyc.org/articulo.oa?id=35614569016