Respecto a los artículos mayormente citados, seevidencia una mínima cantidad de citas, donde, losmanuscritos intitulados “Gap in the use of basic andmodern information and communication technologies(ict) among students and teachers in Ecuadorianuniversities” y “Pertinence of the degree in science of
Tabla 4
education career of the state university of Milagro,Ecuador” mantienen 2 y 1 cita respectivamente. Dichosdocumentos precisan un referente teórico y prácticosobre la evaluación educativa como un medio paragarantizar la calidad en la educación (Tabla 4).
Artículos publicados entre 2017 y 2021 que abordan la temática de calidad educativa
Titulo Gap in the use of basicand modern informationand communicationtechnologies (ict) amongstudents and teachers in Ecuadorian universities Pertinence of the degreein science of educationcareer of the stateuniversity of Milagro, Ecuador Evaluation andaccreditation of LatinAmerican universities:efficiency or bureaucracy Elements of theperceived quality by theclient of public institutions Educational quality atthe Universidadmetropolitanadel Ecuador along a lustro
Citas
Referencias
Revista
Indexada
Año
2
33
Rev. Educ.
Latindex-catálogo2.0
2019
1
10
Rev. Univ. Soc.
Scopus
2018
0
20
Rev. Conrado
Scielo
2021
0
5
Rev. Conrado
Scielo
2020
0
12
Rev. Conrado
Scielo
2020
Fuente: Elaborado a partir de los datos recuperados de Web of Science.
Bonilla Carchi, S. M., Barbecho Quizhpe, N. d. J., yCoronel Rosero, C. X.
Vol. 7, núm. 21 / septiembre – diciembre del 2022
134
DOI: https://doi.org/10.36791/tcg.v7i21sept-dic.184Pp. 126-142